Zodat het klinkt zoals jij

Wij willen je een veilige surfervaring bieden die precies past bij jouw interesses. Teufel maakt hiervoor gebruik van cookies en andere trackingtechnologieën op deze websites – ook van derden.

Met cookies verwerken wij en andere marketingpartners jouw gegevens en leren wij wat je leuk vindt - via jouw gedrag op onze website en informatie van je apparaat. Aan jou de keuze: als je op "Selectie toepassen" klikt, bevestig je onze basisinstelling, waarbij wij alleen noodzakelijke cookies activeren. Dit betekent dat je aanbevelingen zult ontvangen, maar dat ze willekeurig worden geselecteerd. Je ontvangt gepersonaliseerde reclame en inhoud die echt relevant is voor jou door op "Accepteer alles" te klikken. Hier stem je in met het gebruik van alle cookies en met de overdracht en verwerking van je gegevens in de VS. Voor een individuele selectie kun je ook elke categorie afzonderlijk activeren of deactiveren en met "Selectie toepassen" bevestigen.
Je kunt alle toestemmingen op elk moment aanpassen onder "Gegevensinstellingen" en met werking voor de toekomst intrekken. Voor meer informatie kun je ook kijken naar ons privacybeleid en het impressum.

  • Noodzakelijk Altijd actief

Track & trace: alle informatie over de levering

Ga naar inhoud
Menu openen Menu sluiten
Home

De status van je bestelling

Doordat het pakketvolume bij onze pakketdiensten nog steeds erg hoog is, kunnen er vertragingen of gedeeltelijke leveringen optreden in de bezorging van je bestelling. We houden je op de hoogte van eventuele wijzigingen.
Meer informatie over je leverancier vind je in het artikel over mogelijke vertragingen bij levering
Je kunt ons helpen:

  • Je kunt de status van de zending controleren via onze tracker verderop op deze pagina. Het enige wat je nodig hebt, is je postcode en het bestelnummer (beginnend met 3), dat in de bestelbevestiging staat.
  • Heb je al een deel van je bestelling ontvangen? Wacht dan a.j.b.nog een moment – wij doen ons best om ervoor te zorgen dat al je pakketten zo snel mogelijk aankomen.

Actuele leverinformatie

FAQ's m.b.t. levering

  • Wanneer vindt de levering plaats?

    Is je bestelling op voorraad, dan wordt hij binnen 2-4 dagen door UPS geleverd.

    Bij leveringen door een transporteur bedraagt de levertijd 4-8 werkdagen. De levertijd kan een dag langer duren, wanneer er tussen bestelling en levering een zon- of feestdag ligt. Een levering door een transportbedrijf vindt plaats tot aan de drempel. Een levering tot in huis is helaas niet mogelijk.

  • Mijn levering is niet compleet
  • Ik heb een bericht in mijn mailbox. Waarom heeft de bezorger niet aangebeld?
  • Ik wil het bezorgadres en/of de datum veranderen
  • Brengt het transportbedrijf de bestelling tot over de drempel?
  • Wanneer levert het transportbedrijf mijn bestelling?
  • Het transportbedrijf is vandaag niet gekomen. Wat nu?
  • Wat doe ik met de palet dat het transportbedrijf heeft achtergelaten?
  • De doos is beschadigd, de inhoud eventueel ook?
  • De inhoud van het pakket is beschadigd, alhoewel de verpakking intact lijkt.
  • Ik heb het zendingsnummer, maar er is nog geen verzendstatus?

Back to top