Track & trace: alle informatie over de levering

Selecteer een land of regio om de inhoud voor je locatie te bekijken en online te shoppen.
Ga naar inhoud
VKF-ZEM
Gekopieerd
15
D :
09
H :
19
M :
20
S
VKF-ZEM
Gekopieerd
15
D :
09
H :
19
M :
20
S
Home

De status van je bestelling

Meer informatie over je leverancier vind je in het artikel over mogelijke vertragingen bij levering
Je kunt ons helpen:

  • Heb je al een deel van je bestelling ontvangen? Wacht dan a.j.b.nog een moment – wij doen ons best om ervoor te zorgen dat al je pakketten zo snel mogelijk aankomen.
  • Als je pakket volgens het trackingsysteem minstens 7 dagen lang niet is verzonden of als de plaats van levering onbekend is, raadpleeg dan ons traceersysteem.

Actuele leverinformatie

FAQ's m.b.t. levering

  • Wanneer vindt de levering plaats?

    Is je bestelling op voorraad, dan wordt hij binnen 2-4 dagen door DHL of UPS geleverd.

    Bij leveringen door een transporteur bedraagt de levertijd 4-8 werkdagen. De levertijd kan een dag langer duren, wanneer er tussen bestelling en levering een zon- of feestdag ligt. Een levering door een transportbedrijf vindt plaats tot aan de drempel. Een levering tot in huis is helaas niet mogelijk.

  • Mijn levering is niet compleet
  • Ik heb een bericht in mijn mailbox. Waarom heeft de bezorger niet aangebeld?
  • Ik wil het bezorgadres en/of de datum veranderen
  • Brengt het transportbedrijf de bestelling tot over de drempel?
  • Wanneer levert het transportbedrijf mijn bestelling?
  • Het transportbedrijf is vandaag niet gekomen. Wat nu?
  • Wat doe ik met de palet dat het transportbedrijf heeft achtergelaten?
  • De doos is beschadigd, de inhoud eventueel ook?
  • De inhoud van het pakket is beschadigd, alhoewel de verpakking intact lijkt.
  • Ik heb het zendingsnummer, maar er is nog geen verzendstatus?