Track & trace: alle informatie over de levering

Ga naar inhoud
Home

De status van je bestelling

Doordat het pakketvolume bij onze pakketdiensten nog steeds erg hoog is, kunnen er vertragingen of gedeeltelijke leveringen optreden in de bezorging van je bestelling. We houden je op de hoogte van eventuele wijzigingen.
Meer informatie over je leverancier vind je in het artikel over mogelijke vertragingen bij levering
Je kunt ons helpen:

  • Je kunt de status van de zending controleren via onze tracker verderop op deze pagina. Het enige wat je nodig hebt, is je postcode en het bestelnummer (beginnend met 3), dat in de bestelbevestiging staat.
  • Heb je al een deel van je bestelling ontvangen? Wacht dan a.j.b.nog een moment – wij doen ons best om ervoor te zorgen dat al je pakketten zo snel mogelijk aankomen.

Actuele leverinformatie

FAQ's m.b.t. levering

  • Wanneer vindt de levering plaats?

    Is je bestelling op voorraad, dan wordt hij binnen 2-4 dagen door UPS geleverd.

    Bij leveringen door een transporteur bedraagt de levertijd 4-8 werkdagen. De levertijd kan een dag langer duren, wanneer er tussen bestelling en levering een zon- of feestdag ligt. Een levering door een transportbedrijf vindt plaats tot aan de drempel. Een levering tot in huis is helaas niet mogelijk.

  • Mijn levering is niet compleet
  • Ik heb een bericht in mijn mailbox. Waarom heeft de bezorger niet aangebeld?
  • Ik wil het bezorgadres en/of de datum veranderen
  • Brengt het transportbedrijf de bestelling tot over de drempel?
  • Wanneer levert het transportbedrijf mijn bestelling?
  • Het transportbedrijf is vandaag niet gekomen. Wat nu?
  • Wat doe ik met de palet dat het transportbedrijf heeft achtergelaten?
  • De doos is beschadigd, de inhoud eventueel ook?
  • De inhoud van het pakket is beschadigd, alhoewel de verpakking intact lijkt.
  • Ik heb het zendingsnummer, maar er is nog geen verzendstatus?