Mededeling: Afhankelijk van het land waar bezorgd wordt, kunnen er bij levering extra belastingen en heffingen ontstaan. Voor levering naar Nederland en België is dit niet het geval. Bij de douane in jouw land kun je informatie verkrijgen over het soort belastingen en de hoogte van de heffing. Bovendien kunnen er extra servicekosten en behandelingskosten worden berekend door het betreffende transportbedrijf. Helaas hebben wij geen invloed op deze kosten. Hiervoor onze excuses.
Verzendkosten Elk artikel kent individuele verzendkosten. Deze verzendkosten hebben direct betrekking op grootte, gewicht, aantal pakketten, productgroep, verzendwijze en prijs van het product. Op deze wijze kunnen we je faire verzendkosten aanbieden.
De verzendkosten onderscheiden zich naar leveringen binnen en buiten Duitsland. Maatstaf is het afleveradres, niet het adres van de besteller. Over het te verwachten bedrag wordt je op deze website geïnformeerd. Het bedrag van de verzendkosten kan veranderen wanneer je extra producten toevoegt aan je winkelwagen.
De verzendkosten voor leveringen buiten Duitsland zijn in twee categorieën opgedeeld. Zone 1 en zone 2. De zones zijn helaas nodig, omdat verschillende transportbedrijven, verschillende prijzen hanteren.
Landen in zone 1 België, Denemarken, Luxemburg, Nederland, Polen, Tsjechië, Slovenië, Finland, Frankrijk, Groot-Brittannië, Italië, Oostenrijk, Zweden, Zwitserland, Slowakije
Landen in zone 2 Estland, Letland, Litouwen, Hongarije, Griekenland, Ierland, Portugal, Spanje, Liechtenstein, Noorwegen
Verzendlogistiek De verzending van je bestelling vindt normaal gesproken met DHL of UPS plaats. Grote of extreem zware pakketten (boven 31,5 kg) worden met een apart verzendbedrijf verstuurd. Dit bedrijf maakt telefonisch een afspraak voor aflevering met je. Daarvoor hebben we je telefoonnummer nodig, zodat het verzendbedrijf contact met je kan opnemen.
Verzendtijd De verzending van producten die in het magazijn op voorraad zijn, vindt binnen 1 werkdag plaats. De beschikbaarheid van producten vind je op de betreffende productpagina. Let erop dat bestellingen die met automatische incasso worden betaald, pas worden uitgeleverd wanneer het geld ook daadwerkelijk op onze rekening staat. Om een directe levering van producten die in het magazijn aanwezig zijn te kunnen garanderen, raden we betaling via PayPal of creditcard aan.
"Wat doet deze vervoerder als de klant niet thuis is voor de levering van een bestelling binnen Nederland? Wordt het artikel opnieuw aangeboden, afgeleverd bij de buren of afgezet bij een afhaalpunt?”
De levering van de bestellingen geschiedt aan de geadresseerde of aan andere personen waarvan uitgegaan kan worden dat zij bevoegd zijn om de zendingen in ontvangst te nemen (bijv. personen die zich op het terrein van de geadresseerde bevinden). Indien een dergelijke levering niet mogelijk is, kan een artikel (indien mogelijk) in de brievenbus van de ontvanger of bij een directe buur worden afgegeven, op voorwaarde dat de verzender deze leveringsopties niet heeft uitgesloten door een aanvullende extra dienst te kiezen. De ontvanger wordt op de hoogte gebracht van de verblijfplaats van zijn of haar product.
De verzender gaat ermee akkoord de ontvanger te voorzien van leveringsinformatie over de zending. De verzender doet afstand van alle vorderingen op DHL of UPS die voortvloeien uit het volgen van de instructies van de ontvanger. DHL of UPS kan elektronische middelen gebruiken om de levering te controleren. De verzender gaat er uitdrukkelijk mee akkoord dat de reproductie van de met het elektronische leveringsbewijs geregistreerde handtekening als bewijs van levering wordt beschouwd.
Klimaatneutrale verzending Wij verzenden klimaatneutraal: dit betekent dat wij de CO2-uitstoot van onze verzending compenseren. Op climatepartner.com vind je het certificaat van onze klimaatneutraliteit met informatie over hoeveel CO2 wij hebben gecompenseerd en welk klimaatbeschermingsproject wij hiemee ondersteunen.
Shipping Carrier DHL International
DHL International is een wereldwijde verzendservice waarmee we snel en betrouwbaar pakketten naar Europese landen kunnen versturen.
De leverdatum vanaf besteldatum is:
Voor alle aankopen en het afnemen van andere diensten via onze website, per fax, e-mail of telefoon geldt een wettelijk herroepingsrecht (14 dagen).
Voor alle producten, met uitzondering van Teufel kadobonnen, bieden wij bovendien een retourrecht dat ingaat op de dag na het verstrijken van het wettelijke herroepingsrecht en dat binnen acht weken na ontvangst van het product dat je wilt terugsturen, eindigt. Je wettelijke herroepingsrecht blijft onaangetast.
Je T 8 subwoofer krijgt met de WOOFER PANELS niet alleen een nieuwe look, de zijkanten dienen tevens als poten.
Je persoonlijke koopadvies
customer.review.ratings.filter.no.results
Ik ga ermee akkoord dat Teufel mij de nieuwsbrief met deze diensten toestuurt:
Ik ga er ook mee akkoord dat Teufel mijn gegevens (bijv. - indien beschikbaar - titel, voornaam, achternaam, plaats) aan derden (bijv. Google, Dynamic Yield) doorgeeft en gegevens uit andere bronnen met deze gegevens koppelt ten behoeve van gebruiksanalyses en gepersonaliseerde targeting of reclame. Het koppelen van mijn gegevens met andere gegevens vindt alleen plaats binnen het wettelijk toegestane kader en kan vereisen dat ik elders (bijv. in de “gegevensinstellingen” op onze websites) toestemming heb gegeven voor het koppelen van gegevens.
De gegevensverwerking is gebaseerd op mijn toestemming in overeenstemming met art. 6 lid 1 letter a GDPR. Ik kan mijn toestemming te allen tijde intrekken met werking voor de toekomst: direct in de nieuwsbrief of per e-mail naar unsubscribe@teufelaudio.nl. Het intrekken van de toestemming heeft geen invloed op de rechtmatigheid van de verwerking die tot op dat moment is uitgevoerd. Ik kan de koppeling met trackinggegevens voorkomen door de betreffende categorieën in de “Gegevensinstellingen” te deactiveren.
Meer informatie over gegevensverwerking en je rechten vind je in het privacybeleid van Teufel op privacybeleid